17 dgr till alanya

Jag somnade fan halv 8 imorse. Halv 8! Tror inte jag kan beskriva i ord hur trött jag är.. och jag som ska ut ikväll hur ska det gå? Bakis som ett svin, jag hade reVigör hemma.. bakispiller för ni som inte vet, man ska ta innan man dricker,innan man går och lägger sig och när man vaknar sen ska man inte vara bakis, såklart tyckte jag att jag inte behövde det igår kom hem apsent och fortfarande fnittrigt full och satt och läste bloggar hela natten. Kul tjej.
Sen nu för några minuter sen, då jag tänkte gå ut på verandan med mitt kaffe,en gammal Vecko Revyn anno 2003 och mina älskade
PETRA slims ciggaretter för att chilla lite, fick jag det? Nej. Kaffe svängde runt i koppen som en galen ko, tidningen blåste iväg och ja hade problem att tända ciggen.. dessutom stog min katt Flickan-Hugo och jamade som om det satt i knivar i na och ville in. Fuck this shit tänkte jag och bumpade ciggjävlen och gick in..




Nu är det dags för min frukost bestånde av grovt bröd med skinka då, måste snåla på kalorierna eftersom pappa har lovat mamma och mig något fettigt och onäringsrikt till middag idag, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll är det Weeds, klockan 22.00, Missa ej!!!

Postat av: Anonym

Aha, men det låter ju bra, fegis-lugg :P Har du någon bild på hur det ser ut? :)

2007-07-18 @ 22:04:44
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Anonym

gränspolis inom vilken stad? :) hehe

2007-07-18 @ 22:24:15
URL: http://naaatha.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback