Änglarna skriker i panik

Ibland får man för sig saker och ibland går hjärnarn i högvarv och man vet helt enkelt inte vad man fick allt ifrån..

Idag var det till en början en fin kväll hos Emelie, jag Evelina,Emelia, Ida och Malle, det var allt från alkoläsk till vodka till Petra slims och Marilyn Manson och Ted Gärdestad.
Alla kom vi överens om hur saker och ting kan förändras över en minut. en ynka liten minut och nu sover alla utom jag som sitter ensam kvar och vet inte riktigt vad ja ska göra, Det blir antingen till att läsa om boken Jenny av Jonas Gardell som är sjukt bra och sorlig.

Imorn är en ny dag att sova bort. godnatt!

uppdatering; Bilder från igår, hrmpff..

image70
image76
Ville bah skryta med mina coola Petra cigg ;)
image74
Lilla my glas+ kritvita korvliknade fingrar+utväxt= headbangade jag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi bodde på hotell Hasa, 15 min från centrum med spårvagn.. Inte lyxigt direkt men helt okej.
Vi åkte med skolan så vi var typ 50 ungdomar. Skit kul! :D
Festade ni mycket då?

Postat av: Lina

aa, jag gör också mina extensions hos Mirja :) Hur långt har du?

2007-04-22 @ 16:05:16
URL: http://dustyshades.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi åkte nr 24 :)
Vi hade riktigt skoj. Hotellet för oss själva typ.
En ny förfest i ett nytt rum varje kväll. :P
Kul kul!
Kommer definitivt åka dit igen.

2007-04-22 @ 17:56:13
URL: http://johanna06.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback