the ferdy family a la Onsdag klockan 17:54

Min pappa är orolig.
han har nämligen lämnat mig själv hemma med nästan heeeela ansvaret för falukorven som ligger i ungnen.
Eftersom han ska skjussa ner mamma på stan så är det mitt ansvar att ta ut den när han ringer.

Dialog innan han åkte;
Pappa (mäkta orolig): Ok, jag la in telefonen nu precis vi datan, lås inte in dig någonstans och om du ska å ut.. eller ej! gå inte ut. Ha telefonen nära dig och när jag ringer går du till ugnen, tar sånna här (visar upp grytlappar och låter mig inspektera dom, som om jag aldrig sett sånna förut) och sedan öppnar du ugnsluckan(no shit) och tar ut falukorven och ställer den här(paus). Tror du du klarar av det här?

Jag som blott här 18 år, klarar inte av sådant ansvar yet..fast utan ironi kan jag säga att det var extremt jobbigt att gå själv till min polska doktor Marek nä han skulle kirra öronen. Han berätta att min trumhinna var skadad och jag hade massa småsår i öronen, eh? Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt ens, min teori är att någon fiende till mig har smugit sig in under natten och grävt i örat med något vasst föremål som kan ha orsakat detta. Det kostade mig 70 kronor era jävlar:@(!!). Några andra teorier finns dock inte än..



Förresten ska jag ut ikväll men ingen har ringt mig än. Det brukar dom göra för att kolla hur det liger till för jag är frukansvärt trög och oförutsägbar när det gäller utgångar och vilka tider jag kommer va där osv. Har dom glömt bort mig? Jag blir ledsen nu, Jag ska fan ut ikväll! Vad som helst för att slippa äta den där vidriga falukorven som jag snart ska ta ur..

Kommentarer
Postat av: Anonym

oij hoppas det blir bättre med örat! haha jag vet vad du menar, mina föräldrar underskattar mig fett mkt :P. Tror knappt att jag klarar av att låsa ytterdörren efter mig :P

Postat av: Anonym

hur gick det med falukorven då ?

2007-09-05 @ 21:37:59
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback