rubrikluder

I mellanmjölkets land sitter jag en helt normal söndag morgon och dricker kaffe som om det vore lördag. Om 10 minuter ska ja dra mig ner till bussen med min onda rygg för att föra stan med miste Malin som har birthday månej som hon ska kasta runt sig. Jag har mycket att berätta om. Mycket listor att skriva. Min stora planering inför idag består av;
Extrema lösögonfransar
..
..
..


Ja, mina nya kläder har redan inshoppas. Nu är det bara resten av min extrema näpenhet/pretto som ska inkasseras.

Ikväll kommer det även roliga bilder från tiden mellan färgningarna, alltså behind the scene! jag som JÄTTErödhårig, pippiröd! sen jag som normal. brunröd whatevver.. ska väll bli skoj? ses på stan!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback