one onsdagskväll to be confused

Okej, det är fullständig acceptabelt att ägga mig jag har varit så olydig med bloggandet. Men som plåster på såren kan ja ge er ett låttips.. Michael Jackson - Ben, han sjunger om sin råtta. Det är verkligen hur jävla gulligt som helst, jag får gåshud och blir varm och rörd i kroppen. Underbart vackert.

Förövrigt mår jag rätt OK. Jag har lekt med eLHiin idag. Vi har inte setts på några dagar och ja kände mig lite ensam, så jag bjöd hit henne och bjöd på kaffe och cigg, men hon var inte nöjd hon ville nämligen cykla till Lidl och köpa chirre och godis (girig bitch). Hon kollade på mig med sina puppy eyes och vem kan motstå det lixom? Jag nästan hoppade på cyklen och väntade på avfärg..Resten av dagen snackade vi diverse skit, var deprimerade över vissa anledningar(önskar jag kunde berätta mina innersta hemligheter för er men inte än:().

Juste jag måste säga en as sjuk sak.. typ i förnatt drömde jag en wierddröm om en tjej,
Rebecca.. jag är en flitig läsare av hennes blogg .. jag drömde att hennes hemstad, Umeå låg i uppsala och att hon hängde på Sagokristallen här i uppsala(?!) ni vet nagelstället vid Skolgatan.. helt jävla sjukt.
Det är uppenbarligen något fel på mig..

jaja whatever.. lite random pics från söndags!
image287
Den där svarta grejen i bakgrunden gör så att det ser ut att ja har värsta axelvaddarna, stupid thing:@

image288
(Det är domkyrkan i bakgrunden, himmlans häftigt tyckte jag, HELL YEAH)

image289
Ser oroväckande östeuropeisk ut, om ni förstår vad jag syftar på hoho!
(nej min lugg är INTE sådär kal och stripig, det brukar faktiskt va en snelugg, på riktigt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din jacka ?!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback