när allt inte vill funka som det ska

Nu sitter jag här, färdigmejkad med extremt fettigt hår, jag tänkte att äsch vadå, mitt hår såg helt OK ut igår varför skulle det vara vidrigt idag? Ja så jag dushade alltså utan att använda mina superduper produkter som gör mitt hår till ett fint skinade svall, det ångrar jag nu när mitt hår är fettigt och fult. Tur att jag ska supa idag så jag slipper bli så äcklad av mig själv.
Sen mina byxor, det är typ storlek 27 vilket inte är min storlek egentligen, Dom är väldigt tunna och dom är ljusgrå. Ljusgrå korvskinn, det skulle likagärna kunna vara leggings på mig.. jag får grova röda märken i midjan efter bara 10 minuter och till det har ja en lång tunnika så man slipper beskåda kärlekshandtagen som växer till en size 100 med dessa korvskinnsbyxor..

Nöd och näppe hann jag åtminstonde fixa mig samt bli arg över min fulhet för att hinna med bussen.. kommer till och med i tid så jag hinner röka då jag inser att.. (konstpaus)


Jag glömmer drickan hemma. (nervösa skratt)
Jag glömmer vinet,kiren martinin allt. Jag känner isklumpen i magen när jag ringer Viola och säger att hon får köpa utblandning till vodkan som hon fick ansvaret över samt lite annat grejs och åka före till Valsätra, tur att hon gjorde allt jag sa och inte tjaffsade emot för då skulle ja uppenbarligen smälla av och dö..

Det är en kvart kvar tills jag ska gå ut till bussen.. grejt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland har man lite missflyt. Men det ordnade sig ju tillslut! :)

Postat av: Anonym

varfoor doo inte opppdatera ?!

2007-09-11 @ 16:18:59
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

Eh.. altså. Har du dött? Katt? Mjau? I MISS YOU.

2007-09-11 @ 19:29:42

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback