liten fortsättning på min intressanta lista..

51. Slutar inte röka för att jag faktiskt inte vill. Tycker att det är gott,ser snyggt ut och det nåt man gör när man väntar på bussen eller har en 5 minuterrast. Hade planerat att röka minst några år till åtminstonde.
52. Skäms inte heller för att säga det fast jag vet att det är politiskt fel
53. har slutat ta aftonbladet seriöst eftersom dom har så mycket stavfel på sidan.
54. Tycker allvarligt synd om alla som är födda mellan 1993-1996 eftersom dom snart närmar sig den värsta fjortisåldern och dessutom är födda i ett fult årtal
55. Tappade nyss en gammalnavelstav i mitt kaffe
56. Ville bli florist eller känd som liten
57. Tvingande en tjej äta gräs i dagis för ja ville veta om det var gott
58. Har gått i 3 olika klasser under hela gymnasietiden, första året hade ja även ljusbrunt hår,i 2an kolsvart och nu i 3an hade ja blont.. fast okej ja har färgat det rödbrunt nu men whatsoever..
59. Ska aldrig mer sola. Mina solningsdagar är i princip over.
60.
Har tänkt på vilka som skulle sakna mig om ja dog

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback