Kan någon hjälpa mig med min design?

Jag satt och läste Paulinas blogg när jag insåg att typ allt stämde in på mig, därför ska ja nu skriva en egen lista m mig själv(ego). Det kommer mest bli dumma grejer om mig eftersom jag är bäst på att vara själv negativ, enjoY!

1. Jag njuter av att dissa slibbiga killar som tror att dom är guds gåva till kvinnan, jag njuter ännu mer när dom fäller dräpande kommentarer som "jävla emo" osv. Jag känner mig mycket nöjd med mig själv då.
2. Har varit lite småalternativ sen 5-6an men alltid mest lyssnat på hiphop tills för nått/några(?) år sen, nu spyr jag verkligen av all hiphop.
3. Brukar hända att jag dömer folk utifrån vilket stjärntecken dom är, Inte snällt. Brukar dessa utom använda stjärntecken som ursäkt för saker jag eller andra gör.
4. Jag skäms inför folk jag inte känner bara för att jag är bortskämd.
5. Gillar egentligen inte vin, men jag låtsas och tror att jag gör det eftersom det passar in i min pretto image
6. Är inte kinkig alls vad folk säger eller gör mot mig, brukar vifta bort det. Men OM jag tar åt mig då har den personen förmodligen satt sin sista potatis typ.
7. Jag säger till alla att jag hatar min katt men det gör jag inte(ja,e Elhiin det är sant!)
8. Jag skulle fördra att dricka riktigt champagne till varje fylla jag har bara för att det är gott.
9. Jag älskar verkligen djur.
10. Jag älskade verkligen Pete Doherty
11... men när Pete gav sin kattunge crack sjönk han faktiskt seriöst i mina ögon. Jag blev faktiskt lite sårad.
12. Är väldigt självkritisk samtidigt som jag älskar mig själv eftersom jag ibland tror jag är den enda intelligenta kvar i Uppsala (och Baber såklart)
13. Blir jätteupprörd när folk snackar skit om Marilyn Manson när dom inte vet någonting om han, även fast ja inte lyssnar på han så mycket.
14. Hatade kläder förut. Nu älskar jag det, dock endast stilfulla kläder, aldrig glitter,paljetter eller skära färger.
15. Är en besserwisser, har ärvt det från pappa, är alltid övertygat om att jag vet allt och är bäst.
16. Har snott två shotglas från Lotus som jag har mina kajalpennor i.
17. Önskar att jag var en av dom personerna som hade så många vänner på facebook så jag blev utslängd från hemsidan.
18. Dagdrömmer jämnt. Oftas om att hemska saker ska hända mig och allt blir bra sen.
19. Har alltid varit väldigt rädd för saker som rör sig, som typ cyklar,bil,tåg,flyg. Nu mera är jag bara flygrädd, dock inte så mycket för att krasha mest för jag tror att jag seriöst ska få en panikattack och dö på planet och det ska leda till en olycka.
20. Om ja lär känna någon jag börjar gilla vill jag mest undvika den personen i början så mycket som möjligt
21. Mår som bäst när jag får röka,dricka sprit eller kaffe. Faktiskt
22. Om ja mår dåligt kan ja genast må bättre av att lyssna på RHCP.
23. Ljög för mina dagislärare att jag var allergisk mot choklad eftersom jag hatar chokladglass som dom gav alla barn. Hatar fortfarande chokladglass och förstår inte hur folk kan äta det. Vidrigt är ordet.
24. Tycker att brocoli är sjukt gott
25. Jag är varken döpt eller konfimerad, hade inte planerat att gifta mig i kyrkan heller om inte det är ett hett önskemål.
26. Om jag har ett förhållande tänker jag alltid mer hur han har det bra, glömmer lätt bort mina egna känslor.
27. Har funderat på om jag var bisexuell, vilket jag inte är alls. Min teori om att alla är det krossas
28. Är övertygad om att min förstfödda kommer vara en dotter som heter ******. Vet inte varför men jag vet med all säkerhet att det kommer vara ett flickebarn som ska ha DET namnet, även fast jag inte gillar det särskilt mycket.
29. Vill att mitt näsben ska knäckas.
30. Tar åt mig personligt när folk inte tycker som jag
31. Är extremt hemkär, kan inte tänka mig vara borta längre än 3 veckor från det om det inte är London, mitt andra hem
32. Om ja skulle leva i ett annat årtal skulle det antagligen vara 1997- 1960-1970
33. Förstår att folk inte gillar mig när dom ser mig första gången, blir aldrig förvånad över att folk ibland erkänner att dom hatade mig först
34. Föredrar höstresor till städer än stränder.
35. Kan i princip 100-200 födelsedagar utantill
36. Blir elak när ja inte får någon kärlek av den jag ger kärlek av
37. Har svårt att ge folk andra chanser
38. Kan inte tänka mig hur mitt liv skulle se ut utan Elhiin och Malin.
39. Kan spela pacman i 6 timmar i streck
40. Hade gjort en plastikoperation om ja hade haft råd
41. Älskar Sverige, speciellt att bo här, Skulle inte kunna tänka mig bo någonannanstans utom möjligtvis England.
42. Har extremt läskiga kräkreflexer.
43. Önskar intensivt att jag var känd.
44. Har en livlig fantasi är antagligen för rolig för att någonsin ha ett fungerande förhållande.
45. Om jag hade haft tillräckligt mycket pengar skulle jag vilja köpa en peruansk by och adoptera barn och bygga skolor och så och sätta dom där. Alltså grunda en ny stad och döpa den efter mig. Seriöst
46. Skakar ofta på benen och biter sönder saker, tänker inte ens på det själv när jag gör det.
47. Älskar att gå upp på morarna, händer att jag ser framimot det innan jag går och lägger mig.
48. Mår bättre av mitt utseende tack vare Katrin Schulman. Önskar intensivt att jag kunde tacka henne personligen för det.
49. Har skärt mig självmant i ansiktet för några år sen.
50. Tror att folk automatisk ljuger eller hånar mig när dom säger att jag är fin på kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, JAG SÄGER OCKSÅ ATT JAG HATAR MIN KATT FAST JAG INTE GÖR DET! shit, hej vi é lika. lika weird kanske. enligt andra. men andra kan bara ta sig.

Postat av: Anonym

Hurra! :D Men Pete gav väll inte kissen crack med meningen, det låg väll bara framme så att säga?

2007-09-21 @ 16:56:50
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

Men det där kan ju vara vem som helst?

2007-09-21 @ 18:04:52
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

haaahah skön lista ! ska också göra en såndär .

2007-09-21 @ 18:59:18
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

seriöst talat, var det cpsvårt att skriva en såndär eller är jag bara helt invalid?

2007-10-01 @ 13:06:09

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback