jag har börjat med välgörenhet.

Jag har alltid så jävla mycket problem med vinterskor. Det är helt okej sålänge det är kallt får då kan ja använda mina pumps eller mina converse. Men såfort snön kommer så funkar inte det.. jag kan leva med det några dar men till slut tröttnat och överger mina älskade skor för stövlar, men problemet är att jag e så jävla kräsen.. jag tycker alla stövlar är skitfula. Antingen går dom bara till vaden vilket ja inte gillar, jag vill ha dom till knäna. Sen är alltid klackarna vidrigt fula på något sätt.. och om det inte är fel på något av dom sakerna är det alltid andra saker som förstör stövlarna som att det är massa skit eller bara själva modellen. Jag blir alltid så upprörd när jag tänker på sånna saker.. och att mina föräldrar inte är villiga att slänga ut sisådär 5-10 lax för att par heta Stella McCartney pjux. Jag menar vad lägger man annars pengarna på? mat?skatt?hygienprodukter? Jag svälter gärna,blir en skattesmitare med jävlig dålig andedräkt för ingen skulle bry sig om det så länge ja har snygga vinterskor.

Så jag ber en vänligt. Släng in lite slantar till min nya fond PNS, Petra Needs Shoes fonden..
Sist jag försökte med min fondidé var med Stella McCartneys sommarkollektion, det var ingen hit eftersom ingen hade lust att köpa den kollektionen till mig, har svårt att förstå varför?

hm..

image290

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fullständigt knäpp, vet du det? Du kan få en legerad GULD-femtioöring av mig!

2007-09-13 @ 08:26:51

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback