Gigii in the pool

Inget nytt om data fronten.. antar att jag får leva med den här extremt kassa datan ett tag till:(.
Fast jag kan faktiskt positivt medela att jag har fått tid på Onsdag hos vårdcentralen:D ÄNTLIGEN ka mina vaxpropps bort! Inte döv nå mer :D Så ni bör lägga ner allt skitsnack om mig för nu mera kommer jag kunna höra allt :D, känns lite wierd med tanke på att jag inte hört nått på typ 3 veckor.. ja ja...


FISKARNA (20/2 - 20/3)
Den här perioden brottas du med ett inre problem. Ibland verkar du vara din egen motståndare.

whatta hell ska det där betyda förresten? Jag tror jag vet men vadå inre PROBLEM? alla har ju problem utom jag.
Okej lögn, om det är någon där ute som vet exat hur en mans huvud fungerar så välkommnar jag er att förklara detta för mig. tack för förhand mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa jag tror jag kan en hel del. Det beror på vad specifikt du vill veta?

2007-09-05 @ 03:15:19

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback