:@:@:@:@

Pappa har fått fixat in den gamla datorn nu och den är såklart jävligt störd. Det känns som jag är nybliven 18 åring ign på riktigt, alla gamla bilder och allt.. dessutom när jag loggade in på msn hade jag min gamla bild OCH gamla nanmn.. helt sjukt. Hur som helst hoppas jag dom fixar min nya bebis snart.. jag menar om en data som endast är typ 4-5 månader bara kraschar whats the problem? :(.


Idag är det söndag vilket betyder att det är måndag imorn. Jag har många bra anledningar till varför jag vill att det ska bli en ny veckodag men det säger jag inte, jo kanske när tiden är inne...

Och igår.. ja.. det blev kaos helt enkelt.. vid 9 stog jag utanför M's dörr och bad om alkohol. Malin som hade tjatat i  typ 75 år om utgång idag blev lite förvånad eftersom jag hade vägrat gått ut först ( vit helg hrrmf..) hur som haver fixade jag mig rekordsnabbt, slängde på mig någoning och klunkade vodka med redbull (förlåt jag menar X-RAY)
sen kutade vi ner till lotus och FYFAN vilken megaånget att vi ens gick dit! Föreförsta var det typ 4 personer nä vi kom in.. vi bah ok det kanske kommer mer.. sen beställde vi lite drinkar och insåg att det faktiskt bara va omkring 9 personer inne och nej jag överdriver inte. Dessutom var det en salig blandning mellan bönder och allmäna loosers så jag och malin var ivriga att dra därifrån till nästa ställe men då hade supit upp våra pengar. Kvällen urartade sig senare med blod,svett och tårar som en vanlig lördagskväll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shysst att inte ringa när du lovade..

2007-09-02 @ 16:22:50
Postat av: Anonym


Men babe.. du vet vad som hände?:O

2007-09-02 @ 16:23:46
Postat av: Anonym

Fan vad jobbigt, du bor inte i stockholm va? no offense :p

Postat av: Anonym

haha ja fast jag blir bara glad av att det är såkallat "dåligt väder" eftersom att jag inte gillar när det är soligt :p

2007-09-02 @ 18:17:03
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

okey, var bor du oftast då?

2007-09-02 @ 18:20:44
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

jobbigt :/ vad pluggar du för något?

2007-09-02 @ 18:26:53
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback