cigarett smoking is dangerous

Jag har uppenbarligen inget liv eftersom jag är hemma en fredag, imorn är det party men idag.. allmänt depp och godisätande, måste även tvätta håret. Vill ju inte vara motbjudande tills imorn!

Sen har ja en fråga till er rökare.. har ni rökt importcigg? Idag bytte nämligen Amanda ut sin marlboro till mina corner, eftersom marlboro är ett bra märke och corner som är lågpris cigg undrade jag såklart varför. Hon förklarade att hon fick en konstig känsla i munnen av dom, jag godkände den anledningen och började röka den själv. Till min förvåning insåg jag att jag också fick ont i munnen.. den var även ovanligt svag för att varit marlboro röda, och eftersom dom var billigare mer var dom antagligen importcigg..


så frågan är, varför är importmarlboro äckliga? hm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svaret på frågan är simpel; vi Sveepeopleish är bäst på att kirra cigg!
Hurru Fladderflaggish, skulle vi gå på stan förresten?

2007-09-22 @ 11:04:07
Postat av: Anonym

Svenskar är de enda som kan göra någonting rätt helt enkelt! :D


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback