Borde jag dra mig tillbaka?

Jag vet att jag haft nämnt otaliga gånger att jag inte gillar aftonbladet sådär, dom skriver oftast skit. Men det finns nog en korn sanning i det hela så då kan jag lika gärna dela med mig av nyheter eller "nyheter" jag önskar dom kunde lösa och sluta skriva om..

Fallet Madeleine:
Alltid nått nytt. Nya bevis nytt allt. hon ses här och där. Hon har en konstig pupil som inte går att fejka. Folk går bärsarkarmarsh mot föräldrar som alla tror att det är, men lets be honest.. Om det nu vore hennes mami som gjorde det är hon inte genial? Jag menar hon har lyckats mörda bort Madde utan några helst spår, ingen vet nått och det finns inga bevis.. varför är det då ens nödvändigt att sno hennes dagbok? Om hon gått flera månader utan att någon anar varför skulle hon då skriva om det i sin dagbok? "Kära dagbok, idag är det dag 162 och ingen har misstänkt mig än, wooho". Nä inte riktigt. Aftonbladet rasar över att hon skrev i någon sida att Madeleine var jobbigt men dööh. Sen när blev en 4 åring INTE jobbig? Värsta trotsåldern ever, varför är det ens "bevis"? Jag tror stenhårt att paret Mcwhatever är oskyldiga och jag vill att denna karusell ska ta slut. Jag orkar verkligen inte längre.

Burma
Det är extremt hemskt det som händer i Burma. Men mellan dig och med, vad fan hjälper det med röda bakgrunder på datan, röda tröjjor och påskrivningar? Nä tänkte väll det. Kan inte aftonbladet bara hålla sig till vädertransport rån istället för att leka martyrer? Allt är bara tröttsamt.




Nej jag är inte gnällig alls.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska flytta eftersom att det är för dyrt att bo där vi bor nu. Jo, jag blir nöjd så länge jag får större rum :) Men mest vill jag flytta för att kunna göra om ;)

Postat av: Anonym

Känns som att du har snott din text från alex schulman(A) det där med att det inte hjälper med röd bakgrund osv ^^ ajabaja petrowee

2007-10-02 @ 15:16:12

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback