Blåbär

Många långa tjejer brukar ibland påstå att det är mycket enklare att vara kort, jag kan inte förstå det eftersom jag aldrig får chansen att uttnytja min korthet som idag te.x.
VARFÖR får jag aldrig sitta ner? Jag som hade mina obehagliga(men snygga)lackpumps när ja endå inte fick visa upp dom? Extremt upprörande. Nu är jag inte längre tjejen som stog ut med sina vidrigt obehagliga skor utan den alldagliga fula blondinen som står och trycker i ett hörn. Damn them all.

Men från det ena till andra såg jag den omtalade filmen Ett öga rött idag. Faktiskt.
Helt värdelöst.. WAIST OFF MONEY. Fyfan fyfan, sämsta filmen ever.. jag kan klara av att vissa scener inte kommer me som i boken men vafan hela filmen var ändrat? Fast å andra sidan fick jag en hårspray vilket kändes fint.. inte för jag på något sätt använder hårspray annars men gratis är alltid gott.


förresten.. jag har köpt hårfärg, bör jag färga mitt hår kastajnebrunt/mahogny/brunrött?
humpi-dump-dump-dump.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, har också sett ett öga rött. Fyfan så dålig den vaaaaaaa

Postat av: Anonym

jag måste bara få säga: FYFAN VILKEN BRA MUSIKSMAK DU HAR! :D
så jävla bra.

2007-09-14 @ 23:55:44
URL: http://neonljus.blogg.se
Postat av: Anonym

oij det sög ju, jagsåg framemot att se den! :/

2007-09-16 @ 14:01:55
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback