Att vara eller inte vara blond

Jag behöver ett tips mina kära vänner.
Ni har fattat att jag har gått från brunett till ljusblont men nu behöver jag hjälp angående denna hemska utväxt som börjar urarta sig på min hjässa. Jag HATAR den, mitt hår är vanligtvis brunt/råttfärgat men den ser vekligen kolsvart ut med det blonda håret och jag vill helst inte färga utväxten hos frisören ( det svider i plånboken då nämligen..) Så ska ja;
A) Försöka färga utväxten själv?
B) Färga det brunt?
C) Låtsas att jag är rikast i världen och gå till frissan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färga utväxten hemma. Tipsar om att först ta poly blonde L1+ och sen den ljusaste av jane hellen, funkade väldigt bra på mig iallafall, med tanke på att den första färgen inte räckte till hela.

Postat av: Anonym

färga utväxten själv!

2007-09-03 @ 19:44:52
Postat av: Anonym

färga utväxten själv hemma, det är superenkelt och mkt billigare :)

2007-09-04 @ 17:42:12
URL: http://gulliiver.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback