yo yo yo

Nu är jag där igen.. datorn säger återigen åt mig vad jag ska göra. Jag känner mig liten och otillräcklig, mår psykiskt dåligt och får frukansvärda ångestkänslor. Ska ja starta om datan eller inte?
Om jag startar om datan kommer jag må bra efteråt och inte känna all panik över allt ont som kommer hända mig om jag inte gör det.. Men å andra sidan tar det himmla lång tid och alla som känner mig vet att mitt tålamod inte klarar vad som helst. Sitta och göra ingenting i 2 minuter? Låter inte lockande alls..
Nu vet mitt problem för dagen, känner att vi kan lägga det åt sidan för en stund och tänka på det faktumet att Elhiin snart kommer hit och förgyller min kväll. Har absolut ingen lust att gå ut och närvara i Uppsalas uteliv, inte efter utgången igår som började bra men slutade dåligt.. jag har en tendes att tappa bort folket jag är med, (Eller så undviker dom mig helt enkelt, också mycket troligt).

Förövrigt tycker jag att det är lite skrattretande att Aftonbladet baserade ut om "OC-stjärnans behandling" blablabla när det handlade om Samaire Armstrong, ni vet hon som spelade Anna som var med i några ynka avsnitt. Fnissigt värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud känner precis likadant! Det känns så... fjortispunk på något sätt :p fast de är ju inte dåliga. Jo, trots det har jag inget minne om att jag fått ett sånt där hallelujah-moment till pete's stämma, märkligt egentligen. Lyssnar mest på Babyshambles just nu för all del...


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback