Tisdag är det fulaste ordet jag vet.

Vilken ohygglig dag.. jag som alltid är ledig på tisdagar var tvungen att leka i skolan istället. Vi skulle gå omkring och leta upp ett företag som vi kunde interjuva. Kunde lika gärna klassas som barnarbete(!!!!).
Vi hittade två företag som vi interjuvade. Det fick Ok. Det gick även ok för oss Amanda att skriva. I ärlighetens namn var jag och Shabbi inte sådär superengagerade på slutet. Ehm.

Förresten, Jag snodde inte rödgrejjen från Schulman, jag kom på det själv. Det är möjligt att han har snott den från mig(lögn). h3h3.


Och utav ingen anledning alls lägger ja ut en bild på kristi brud också.
image300

Kommentarer
Postat av: Anonym

"visst" petra du är allt lite lurig du :O

2007-10-03 @ 08:48:35

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback