skäll inte på britney

Vi alla vet att Britney inte är den fagra mön hon var en gång i tiden men kan inte alla cuttta the crap om henne nu?
Vi vet att hon ser rätt risig ut och att hon hellre är ute och festar på bungalow 8 än att amma Sean Preston.
Men vad ska man egentligen vänta sig från en Tjej som växte upp under sånna omständigheter?
Hon blev superstjärna vid tidiga tonår, den tiden som man är som mest osäker på sig själv? Vem behövde ha två föräldrar som pressade henne till en überkristen image som skulle älskas av världen, Brit fick ju aldrig leva livet, det enda i hennes liv som stavades trygghet var Justin och vad hände, jo han dumpade henne.
Vad händer när våran enda trygghet försvinner? Britney hade inga vänner eftersom hennes kändiskap inte tillät henne det, dessutom en väldigt dålig fadersrealtion. Det leder till att hon omedvetet inte tycker att hon är värd något bättre och ja, hon blir tillsammans med dräggeras drägg Kevin Federline och krystar ut två barn som hon inte är redo för.
Nu till nästa kapitel, vad för en tjej med en sådan uppväxt när pappan till hennes barn(som hon inte kan ta hand om) skiter i henne och barnen? Jo hon sjunker ner och börjar supa och knarka, och att pressen varenda dag skriver om hur fet hon är gör inte saken bättre fast alla vet ju att det mest naturliga är ju att man går upp i vikt efter en graviditet.

Jag tycker inte alls det är konstigt att Britney köper hundar efter hundar och letar ständigt efter något som älskar henne gränslöst.
Det är inga konstigheter alls att hon försöker leva i en drömvärld och skrämmer omvärlden med att visa upp hennes intima behag. Det jag tycker är konstigt därimot är att folk ens förvånas över henne och hånar henne när det finns kändisar som beter sig värre som det inte är ett dugg synd om.

Alla tidningar borde helt enkelt sluta leka hobby-psykologer och inse att allt Britney behöver kärlek. Väldigt klyshigt men alla vet vad som händer när man säger åt en rebellisk tonåring att städa rummet och göra läxorna, jo den rebelliska tonåringen hatar världen,smäller i dörrarna smyger ut och super i stadsparken, och Brit är den rebelliska tonåringen i det fallet.

Give Britnet sum love I say!.

image315

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen håller jag med dig, men jag kan inte känna sympati för feta människor.

Postat av: Anonym

jaaaaahaaa....leker inte du själv psykolog nu? Vad vet du om hennes liv, hennes föräldrar, justin eller något annat för den delen? Allt du vet har du fått från pressen, en av dem du attackerar just nu!

Lägg ner bruden.

Visst är det synd om henne, att hon har problem är inte svårt för någon att se, men sluta analysera hennes liv för att sen tracka på dem som också gör det.

2007-10-18 @ 08:52:25
Postat av: Anonym

Det är en stor skillnad på att analysera någons liv på ett positivt och negativt sätt, pressen gör det enabrt negativt oh klandrar ner på henne, medans Petra i det här sammanhanget gör det positiva. Alla gottar sig otroligt mycket i andras olycka, men seriöst, hur ska Britney kunna skärpa upp sig och lämna det odrägliga liv hon nu har om pressen ständigt publicerar allt? Jag har ledsnat på att läsa allt som heter Briney i olika tidningar för de har ändå inget bra att säga, och jag tror att Petra försöker få fram ungefär samma sak! Jag håller med henne till 110%!

2007-10-18 @ 15:26:34
URL: http://gulliiver.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Det va precis det jag ville få fram. Jag menade att jag blev irriterad hur alla klagade på hur ful,fet och äcklig Britney är utan att tänka på att hon kanske inte haft det så jävla bra.

2007-10-18 @ 15:33:48
URL: http://Stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

Visserligen vet jag inte hur det var mellan henne och Justin och med sina kompisar osv... Men jag är pretty damn sure att hon blev pressad (av mamman iaf) och om inte så - hela HENNES fokus var ju på att bli artist. Inte det mest sunda från en 7åring.
Jag tror hon var populär och så i high school men som du säger fick hon aldrig ett "normalt" liv, och får ständigt leva i rampljuset.
RESULT: Shes pretty messed up.
Egentligen bryr jag mig inte, men visstä rdet synd att tidningar mjölkar en människas hälsa. MEN SAMTIDIGT är det ju deras jobb! Det måste kändisar o alla inse, att vara paparazzi är ett yrke. Man måste få försörja sig.

2007-10-20 @ 19:22:11
URL: http://www.adelowlife.blogspot.com

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback