pinsamt pinsamt..

Det finns vissa bloggare/bloggar som är så jävla pinsamma. Inget grammatiska fel eller så, utan bara sjukt allmänt pinsamma! Oftast är själva personen som skriver en dum ytlig brud som tror den är en jordnära underbar människa som alla tycker om, ja tänk om jag fick skriva ut allas blockar jag vill se en hård flata för dom ska komma back-to-earth? Är du en av dessa pinsamma plåtbimbos(Och jag, dom finns i Uppsala inte bara i Sthlm) snälla gör alla en tjänst och sluta blocka,lär er ta kritik och köp nytt foundation.

Alla snälla söta bloggare borde dock träda fram(Typ, mina läsare alltså). Fast nu är det skola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girlfriend!! Låter som du syftar på en speciell, kanske Britta?? Hahahahaaa

2007-10-24 @ 13:48:29
Postat av: Anonym

HAHA ja:D. Tänkte på dig lite när jag skrev inlägget med :D


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback