Paris och jag

Mamma påstår att jag ljuger.
Att det är jag(!!?) som snor hennes kläder. Förstår absolut inte vad hon grundar det på, skulle aldrig falla mig in att ljuga på min egen blogg. Absolut inte!.

Skall snart beställa tid för teoriprovet nu. Det är dags nu.. vill verkligen inte ha efter den 3 december och känna all press, men just nu ska ja bara krypa ner och käka upp all choklad jag har köpt samt kolla på
House of wax, sist jag kollade på en Paris Hilton film(Pledge this) blev jag grymt besviken, hoppas jag inte blir det igen..
kuriosa är att Chaddan(Lucas från OTH) hade det skoj med Paris under inspelningen vilket gjorde att Sophia Bush(Brooke i OTH) skilde sig från Chad. Snacka dum kille, aldrig att man skulle dumpa en het babe som Sophie för Paris? Thats not hot.

Måste hur som helst hämta kaffet nu. Risk finns att någon av mina föräldrar fixar iordning det och häller i tonvis med socker. Dom tycker uppenbarligen att jag är underviktigt på något sätt..

image298


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahahahaha. Paris paris paris xD Vad styr du med?

2007-10-02 @ 00:46:01
Postat av: Anonym

okey, men mitt rum ser ju ut som en typ.. källarlokal bortsett från väggfärgen. Jo, det gick först men jag fuckade upp det :(

Postat av: Anonym

ja visst är en paris en riktigt snigging! vadå styr? styr vad?:P.

2007-10-02 @ 14:13:24
URL: http://Stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

House of wax är den lätt sämsta film jag sett! Hah! Btw, jag är dödligt sjuk. Tänk om jag dör? Då lovar jag att du får ärva mitt the simsspel.

2007-10-02 @ 17:48:12

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback