Men du är ju tjock så..

Konversation mellan mig och mamma
Mamma: Kan du visa mig Alex Schulmans blogg?
Jag: Mmm (låter extra tjurig än vad jag egentligen var eftersom jag är en teenager)
Mamma: Bra (paus) för den sägs vara jätterolig och du skriver ju aldrig längre.
Jag: Mmmmmm...
Mamma: Ja. (paus) du är jättetråkig.

Lite senare
Mamma: Kan ja få Magnus Ugglas blogg? den sägs vara rolig!

Alltså jag vet inte om det är någon sorts ålderskris som drabbar mammsen. Jag vet att hon var ung på stenåldern men pappa är ju fortfarande normal? Hon tror att hon är sjukt hipp eftersom hon vet var en blogg är och för vi använder samma kläder(...). Sheise.

För övrigt har min dag varit helt utan flyt.
Jag är arg och hungrig och vill helst gå under jorden.
 Möjligtvis kollektivt självmord. Hör av er om ni är sugna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är det bara att färga tillbaka det =)

Postat av: Anonym

Samma här, vill ha vinröda väggar och sexig stämmning. Kort och gott så vill jag att mitt rum ska se ut som ett horhus :)

2007-10-01 @ 17:34:12
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback