Männens logik del 1

Jag satt och läste en FHM jag fick med mig från krogen när jag va där sist.. inte för att jag snodde den från någon stackars krake utan för att det var tydligen FHMkväll och dom tidningarna delades ut, av någon anledning fick jag även med mig 3(!) stn, I blame it on Malin..
Hur som helst ståre om vad svenska killar och tjejer skulle vilja förändra på sina respektiva partnes. Siffrorna är oroväckande. Jag menar enligt svenska tjejer är huden och könsorgan det enda vi skulle vilja ändra på,, samtigigt som männen ville ändra på allt. Till och med håret och benen..
Snacka om att svenska män är giriga freaks..

Förresten visste ni att 61% av mexicarerna har haft analsex medans typ 6 av 10 tjejer i Indonesien inte ens vågat kyssa en annan tjej.

FHM har kommit fram till att Indonesien är det prydligaste landet, men tycker att svenska tjejer är sådär i sängen.
Antagligen vill dom ha mexicaner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckligt med analsex hahaha

2007-10-11 @ 11:57:50

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback