make me happy

Det är så otroligt lätt att göra mig lyckligt. Jag blir alldeles rörd och varm i magen av att te.x. bli länkad eller om någon pratar bra om mig. Det är ett under att jag fortfarande singel. Jag som är så lättsam och blir glad av ingenting. Värt att fundera på.

Förresten ska jag få nya svarta skor. Mina svartalackpumps har nämligen gått och ändrat storlek, från att ha varti småastajta 37 är som nu är stora glappande 40or. Min pappa är allt bra snäll, vi ska först åka coh köpa nya skor, sedan övningsköra och så har han köpt bullar eftersom det är kanelbullens dag. Man skulle kunna tro att ja kunde använda någon av mina andra 9 par skor. Men det kan jag inte. Alla kvinnor måste ha ett par svarta pumps. Mina mest använda skor.

Förresten börjar Elhiin bli frisk, mina diktatur metoder funkar uppenbarligen.


Jag har ingen bild på Pappa, men eftersom han ser i princip ut som Peter Haber och dessutom är en jättecool polis (med diverse coola vapen) så lägger jag ut en bild på Peter Haber aka Martin Beck istället.
image305

Kommentarer
Postat av: Anonym

e tänkte att hon skulle gå in och läsa senaste nytt om sigsjälv, och titta, där står det! e håller på att bli frisk! folkets jubel!

2007-10-04 @ 17:14:33
Postat av: Anonym

haha :D jag älskar peter haber. han är mysig.


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback