mad cows

Jag är så himmla trött på Danmark ju för tiden. Jag övervägen nästan att inte åka dit för att köpa öl endast för det gynnar deras land. Jag är även riktigt trött på muslimer som tycker vi förnedrar dom genom att krita på mohammed,köpa kläder på H&M och gå omkring och horar sig och ha sex innan äktenskap och dylika ting som är lika med dödstraff i dom länderna som gud måtte ha glömt i ren stress.

Jag orkar inte med mer Mohammed-teckningar
Jag orkar inte med Danmark som tycker det är jättekul att leka katt och råttleken med arga mussar.
Jag orkar inte med Aftonbladet eftersom dom säkert bara ljuger och överdriver


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG petra! ta det lugnt med fördomarna och påhoppen en smula va??!!!

2007-10-26 @ 16:11:20
Postat av: Anonym

måste dock säga detta : att rita bilder på muhammed i endast ett förlämpade syfte , är inte okej . det har dessutom ingenting med att vi köper kläder på H&M . att förolämpa ens religion är ganska så stor skillnad mellan varför vi köper kläder från tex H&M . tycker det är väldigt viktigt att respektera andras religioner som tex danmark inte kan göra .

Postat av: Anonym

Nej för problemet är ju att Dom drar ju ner på alla svenska företag för att vi "förolämpar deras profet". Och jag har aldrgi påstått någonting om att köpa kläder på H&M men om du ahde hängdt med hade du vetat att några extreminister har hotat massa stora svenska företag bland annat HM för vi i skandinavien förolämpar deras profet på något sätt.

Och ja. ja borde iof har skrivit extriminster för alla muslimer är ju inte sådär.

2007-10-26 @ 18:21:03
URL: http://Stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback