KUL TJEJ!

A is for age: 18
B is for booze of choice: Orgasm,Tequila & BEER :D
C is for career: Sam-ekonomi
D is for your dad's name: Stefan
E is for essential items to bring to a party: Glatt humör som vanligt för jag är typ världens gladaste brud!
F is for favourite song at the moment: Bullet for my valentine-Tear's dont fall
G is for favourite game: Imma pacmaniac!
H is for home town: Uppsala
I is for instruments you play: Random blåsinstrument(lögn).
J is for jam or jelly you like: Jellyshots!
K is for kids: Vilka? Malin?Shabbi?Amanda?
L is for living arrangements: Hos mami&papi i Herrhagens,Uppsala. I ett hus. Med en fetkatt.
M is for mother's name: Anette
N is for name of your crush: ***
O is for overnight hospital stays: Jag är en frisk flicka.
P is for phobias: Flygplan
Q is for quotes you like: Life is unfair, kill yourself or get over it
R is for relationship that lasted the longest: 1 år.
S is for sartorial style: IMMA INDIEGIRL (not)
T is for time you wake up: Idag? 06:50
U is for underwear: You stupid Pervert!
V is for vegetables you love: Majs!(Inte bajs alltså, utan majs!)
W is for weekend plans: Är helgalkis på heltid.
X is for x-rays you've had: Hade en senast idag
Y is for yummy food you make: KORV MED BRÖD, är väll en svenne :D.
Z is for zodiac sign: Pisces
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Ingen för jag hatar alla
Ä är för älsklings trend: Jag älskar emos så jag säger pandastyle
Ö är för en önskan just nu: En trattkantarell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag baxar den här och det får du leva med ;)

Postat av: Anonym

Fan, coolt :D Jo, blir en helt annan serie. Faktist, men jag vill inte erkänna det för jag älskar henne SÅ mycket! ;) Jag vet inte, Marcia Cross eller vad hon heter är ju gravid så det lär ju ta ett tag, men det känns som att det var jättelänge sen hon var med!

2007-10-23 @ 22:14:06
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback