Kom på efterfest i min champagnefärgade limousine

Alltså jag blir skitlack att denna sjukdom som drabbat mig begränsar min rökning! Jag har lixom inte rökt på flera fleraaaa långa oändliga timmar och det gör mig arg och upprörd.
Jag är även litehalvless på att ja kanske inte ens få komma ut på fredag och ha ett liv som normala 18åringar har. Gud jävlas uppenbarligen med mig :@.
Andra newsflash är att Johanna kommer hit. Hon har använt sin mobil som drinkpinne så hon behöver en ny. Samt en mp3. Samt en digitalkamera, girigheten kommer ifatt henne som fan märker man..


Nej nu ska ja se på Vinterviken för den filmen är typ jättejättebra.
image312
Med bilden vill jag uppmuntra alla till knark ifall ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina planer är att förutom mammas mobil, åka hem med din ipod och er digitalkamera. Eventuellt övertala pappa att svitcha mobil så han får mammas och jag tar hans. Han har ju faktiskt köpt likadan som min trasiga. Det vore allt för förvirrande för mig att vänja mig med nån ny nu/johanna

2007-10-11 @ 22:09:17

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback