kamrat posten fo zhizzle

Jag läser en gammal KP från den tidiga 2000 talet I think, och ja hittar massa zkoj som jag tycker alla borde ta del av. Mina absoluta favvisar är lätt;

Tuggummiberonde som tycker vi borde uppfina
Evighetsgodis som man inte blir fet av ( hehe l0l, säkert en fatchic)
Minifreestyle som man kan ha på lektionerna(Uppenbarligen före mp3ns tid)
Tuggummi som aldrig tappar smaken, (bara wierd)

Skribenten "Jag" som lackar för att dom är med i en fotbollscup som dom håller på att vinna men nu förstörs för att den sämsta tjejen vill vara med i lagen och fröken som uppenbarligen är en loser låter dåliga bryden vara med på plan. Döh, om man låter vem som helst spela i lagen lär det endå inte vara en seriös cup.

Eggie som tycker att Farmen och Big Brother tar för mkt plats på löpsedlarna, sheise vilken jäla nörd! ja skulle utföra en liten lyckodans och dom börja visa farmen igen! Qristina Love!

En byfåne som påstog att hennes vänskap med hennes bästfriends skulle ta slut för dom bodde i en sketen by. Dom hade ingen bio att gå på och dylika I-lands problem. Jag tippar på att tjejen är i 17-18 års åldern nu. Jag tror dom super varenda dag nu.

Ebba Grön-lover som är en TRUE PUNKROKKER men inte vågar klä sig som en. Tilllåt mig att små le.
HA HA HA HA HA HA HA HA AH AH AHA HA HA AH AHA HA AH AH AHA AH A HAHA AHA A AHAAH.


Tjejen i 5a som var kär i en kille som inte visste vem hon har. Hon vet bara inte än vad hon har att vänta..eller så är hon så ful(eftersom hon är osynlig för han som hon påstår) att hon aldrig kommer få någon.

okei jag lovar. 2008 ska jag bli mindre dum. Observera att jag sa mindre dum och inte znell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nästan så att man skulle börja prenumera på KP igen ;) Fast nu är inte folk sådär roliga och 90-tal längre :( Nej! Vara evil is the shizzle!

Postat av: Anonym

Jag kan inte sova :(.

2007-10-09 @ 02:12:22
Postat av: Anonym

Haha, min katttext om Hugo är finito! :D

2007-10-09 @ 03:40:17

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback