jag err party!

Den här listan är snodd(såklart, vilken lista är inte det från början?) Den är skoj,

[x] festat tills klockan 9 dagen efter, Jag räknar med efterfester.
[ ] vaknat upp hos någon och undrat vart du är, konstigt nog..
[ ] hamnat på maria ungdom
[x] druckit mer än 10 öl på en kväll, stupid question
[x] fått minnesluckor, fortfarande kanoncoolt med minnesluckor.
[x] festat på en vardag med jobb/skola dagen efter, Shabbi, kände du dig också träffad?
[x] dansat på en bardisk eller ett bord, inget man skryter om dagen efter..
[/] tagit av mig till underkläderna och dansat runt, har badat i min jacuzzi med underkläder under en fylla om det räknas
[x] kysst fler än två personer på samma kväll, Kysstävlingen i Alanya slog alla rekord.
[x] mått mer psykiskt än fysiskt dåligt dagen efter, om jag har haft mega ångest så ja..
[x] spytt på offentlig plats, också dum fråga, malin..känner du dig träffad?:D.
[x] fått din alkohol beslagtagen av polisen, i min ungdom
[x] köpt fyllekäk för mer än 100 spänn (till dig själv bara), varje gång nästan..
[x] ramlat in i saker på offentlig plats, Ramlade ner för en trappa i turkiet och slog in huvudet i en metalgrej det var kalaskul och jag tycker alla bör veta det. Stukade foten med och hade ont i nästan en och halvmånad, så jävla metal tycker jag!
[x] stått och dansat helt själv på dansgolvet, händer endast om jag är riktigt full för jag gillar inte dans annars, det är för folk som inte har råd att så i baren lixom.
[ ] testat droger pga alkoholen, testa droger när man är full är det sista man tänker på. dööh
[x] festat upp mer än 1500 kr på en kväll, I bet i have
[XXX] klottrat ner varenda fredag och lördag i Violas skolkalender för att markera att då får man fan i mig supa, HELL JÄS!

ja säger bara PARTY ON DUDES!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback