Irriterad

Jag blir sjukt less på alla ibland.
Och med alla menar jag att jag tappade mitt hela nya ciggpaket!
Som ni redan kanske fattade var min sluta röka grej en ren och skär lögn men jag ska faktiskt trappa ner lite(med betoning på lite) eftersom det är ekonomisk (jag får mer pengar till andra livsnödiga saker som alkohol och andra saker som förstår min kropp). Och om man ska skära ner på rökningen måste man ju ha cigg right? Så jag köpte en paket som ja skulle  röka ur nyss och vad händer, JO ja inser att jag har tappat mitt paket. Möjligen har det ramlat ut ur fickan på bussen så någon lycklig jävel kommer få den..
och ni vet vad ja tycker om att göra andra personer lyckliga:@.

Fast jag är ju en bortskämd flicka så mamma lovar att låna ut sitt kort som jag ska köpa cigg för imorn. Snälla mamma skänkte även två cigg till mig från paketet hon kallar "feströkningspaketet".
Konstigt med tanke på att mina päron är två dinousaurien som aldrig festar, faktume att min mamma har cancer och inte ens får dricka alkohol, så hela feströkningspaketet är en konstigt scenarium..

Nu ska ja dock äta mig fet på sockerkaka(Som pappa har gjort så ja slipper oroa mig för diverse magproblem inatt).


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gör så ;) haha, så går det när man bor på landet! Kan inte tänka mig hur det ser ut :p tack ^_^

Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH JAG HITTADE PAKETET!! HAHAHHAHAHAAHAHAHAH!! förresten, du vill inte att jag ska vara lycklig alltså? :@:@:@:@ cp!

2007-10-25 @ 21:43:02
Postat av: Anonym

Klart jag vill! Inlägget skrevs ju i ren och skär ilska! jag finns ju här på jorden för att göra alla lyckliga, happy hamsters:D

2007-10-25 @ 23:14:04
URL: http://Stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback