Hur man gör för att slippa en filmanalys

Den där jävla Donnie Darko tror han är bättre än mig. Jag har faktiskt andra saker att hålla på med på söndagar än att sitta och bräcka med en sketen filmanalys! Jag kan iaf gott medela er att under dom närmsta två timmarna har jag kommit med cirka 6 rader. En jävla bragd tycker jag! För övrigt kommer en skoj lista (För jag vet att ni älskar när jag berättar pinsamma hemlisar om mig).

1. Hur gammal är du om fem år?
22 år, 23 om typ 5 månader
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Elhiin,Mamma,Pappa,Johanna.. och ja typ Raquel på msn?
3. Hur lång är du?
160
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Välkommen miss Doubtfire(paus för skratt) Men jag ska faktiskt se en bra film snart! Vet inte bara vilken än..
5. Vem ringde du senast?
Det är så pinsamt så det säger jag inte..
6. Vem ringde dig senast?
Det måste vara Malin (hon typ ringer mig jämnt för jag är så populär h3h3.)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"vi tar halv åtta bussen. Det är sexan, hoppa på den med. Den går typ fem i halv från stora torget vi hoppar på från slottet puss:)." Smset var från Shabbi..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på ändanmålet
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det, dom är bara tillsammans. I 26 år nu.
10. När såg du senast din mamma?
Några minuter sen när jag frågade om dom ville ha kaffe
11. Vilken ögonfärg har du?
Helt bruna, rätt tråkigt.
12. När vaknade du i dag?
Halv 12 skulle jag tippa eftersom jag var på fyriskpark vid 12, där shoppade jag friskt :D.
13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen, föredrar jul-program.. Karl-Bertil är idealmannen förutom att han är en jävla kommunist såklart.
14. Vilken är din favoritplats?
Jag skulle kunna nämna jättemånga, med favoritplats menar jag platser där jag har bra minnen eller platser där jag tror jag skulle kunna haft bra minnen.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Alla ställen där man sover för jag hatar att sova för det är tråkigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag är förhoppningvis rätt tajt med cash så det inte är några problem att köpa en ny lancomemascara varanan månad.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Ingening alls, förutom det faktum att mina föräldrar tjuvåt chips på nätterna(dom trodde inte jag och johanna hajjade någonting) eller möjligtvis chokladglass.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Raquel på msn. :D.
19. Hur stor är din säng?
1,20, sen har den skitstora gavlar.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med såklart, ser jag pervers ut eller :@.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4-6
23. Hur många landskap har du bott i?
Bara Uppland
24. Vilka städer har du bott i?
Uppsala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Pumps as always..
26. Är du social?
Ja ganska.
27. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerry's för dom är typ jättedyra och då smakar dom bättre(eftersom jag inbillar mig att allt dyrt är bättre)
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jag vet inte? Mackor säkert. Jag älskar mackor
29. Tycker du om kinamat?
Hatar det fast jag inte ens ätit det.. sjukt
30. Tycker du om kaffe?
Tydligen ganska bra eftersom jag dricker det rätt ofta, nu me faktiskt
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
På rygg eller mage, vill inte följa med strömmen och sova på sidan.
33. Kan du spela poker?
Nej
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja
35. Är du en beroendemänniska?
Ja verkligen, blir väldigt lätt fast vid saker
36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Ja, 2 styckna
37. Vill du ha barn?
Ja, har massa barnnamn på G.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, pinsamt några.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Neeeeeeeeej.. .. .. (?)
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng, där finns det förhoppningvis inga djur som kan mörda en.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Alkohol,cigg(jag vet att det är synd),fika. Sen om vi snackar om mina föräldrars kosing så behöver jag bara säg en sak och det är S to the K O R!
42. Äger du dyrbara smycken?
Haha nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Skins,Desperata hemmafruarna,South park,Family guy, Simpsons osv
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Mig själv, jag känner mig själv skitbra och jag är dörolig.
46. Sover du med gosedjur?
Nej men ibland med mjuka kläder för det känns tryggt.
47. Vad har du för ringsignal?
Latin Loops, fast jag överväger att byta den för den är ganska pinsam..
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja massor, fast det beror på vad liten är, 1 år?5 år?14 år?
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En nagelack från depend som står på databordet, annars är det snabba cashboken samt en gossipgirlbok.
50. Flirtar du mycket?
Nej för ingen förtjänar mig endå
51. Kan du byta olja på bilen?
Ja(lögn)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej men jag kommer säkerligen få det inom snar framtid för jag är en riktigt trafikfara.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Jonas Gardell - ett ufo gör entre (för 100 gången)
54. Läser du dagstidningen?
Ja
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej, men ja gjorde på SOLO
56. Dansar du i bilen?
Nej sjunger hellre(för att slippa lyssna på Johanna)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Eh Rix Fm i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Kommer inte ihåg men det var säkerligen någon givande mening på violas hand
59. När var du i kyrkan senast?
Kommer inte ihåg
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
LOL ingen!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 nätter är det senaste jag kommer ihåg.. på Elivalen :D.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Kommer inte ihåg..i princip alla mina kompisar som orkar lyssna på mig när jag är dryg. Love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå jävla kommunist ? :@

faasen också !

Postat av: Anonym

Ja, haha. Jag vet att det är en värdelös tankegång men jag kan helt enkelt inte låta bli.

2007-10-15 @ 18:25:04
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback