hugo the murdercat

Man skulle kunna tro att jag och mina kompisar är ett par riktigt rediga tjejer. Men det är vi inte. Vi är lite halv bittra och tycker illa om saker, te.x Malin. Man tror att hon är en blond ängel, Elhiin som är som en liten oas i öknen som alltid finns till och raquel skulle kunna vara det lilla marsvinet man virrar in i en handuk och myser med..
men som sagt skenet kan bedra och vi är ganska vidriga, ett exempel var när kräk-eva började spridas över internet och vi skrattade rått. he-he-he-he-he lät vi.

Nu i efterhand ångrar jag mig och ber till gud om syndernas förlåtelse. Jag har nämligen drabbads av deppa PMS-spya, om det inte är för att jag har AIDS eller är gravid vilket inte är så troligt..


Sen är jag lite sur att ingen sa åt mig att jag såg ut som en flygvärdinna idag. Jag hade sjukt lite tid på mig imorse och slängde på mig det som såg bra ut i mina tankar, alltså en pennkjol,en grå tunn polotröja och en scarf med strumpbyxor och stövletter. Det kändes bra men jag fick en smärre chock när jag kom hem. Jag är upprörd att jag ibland får för mig att jag ser okej ut men det här är fan värre. Jag som är så jävla rädd för flyg också. Blä.

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback