Höstlig jul

Var ute en snabbis nyss och såg att mina grannar hade satt ut massa julbelysning runt deras hus, det är verkligen jättesött! Redan i Oktober liksom.. fatta då vad dom kommer ställa ut i december tiderna!
Jag längtar verkligen. Det känns så himmla utlänskt.
Vanligtvis har jag inte sett till någon julbelysning alls på min gata, därimot där jag bodde förut var dom sjukt överdrivna. Speciellt en familj som hade hela tomten fullt av tomtar och andra julsaker, kändes väldigt Simpsons.
I vår familj har vi dock endast en tomte som står ute året om och knappt syns, jag har döpt han till Edwin
(Efter Malins tomatplanta som sorligt nog gick bort i Augusti, R.I.P)



Någon som känner sig manad att ladda hem Navid Modiri &Gudarna - hisningen luktar gräs till mig? skulle inte klaga direkt, av någon anledning vill inte Limeware att ja ska lyssna på bra musik..

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback