Hej

Vi har köpt en ny säng till mig. Min nyvarande säng ska nämligen in i mitt andra rum som jag själv kallar för PPTR, alltså Petras Privata Tv-rum. h3h3. Dom var nyss inne och bökade i mitt rum och försökte få ut sängen. Då lyssnade jag på Ted Gärdestad och mamma blev en happy mum och började sjunga till, sen tystnade hon och istället kom Thin lizzy på ITunes, då blev pappa en happy dad och började sjunga. Det var mest lol, väldigt mycket Flinstensvägen-musical typ. ha ha ha ha ha ha ha ha..

Snart kommer Raquel och Elhiin hit. Vi ska fotografera men inte äta ruccolasallad. Püss

Uppdatering 1: Det är inte längre mitt TV-rum utan Elhiins privatarum som hon ska bo i. Lyckans ost!
Uppdatering 2: Idag skall Elhiin göra en interjuv med min katt Flickan-Hugo. Mi-jao säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde två viktiga saker:
1. Tv-rummet är MITT. Du sa det själv!
2. Jag ska göra en intervju med din katt Hugo. Mycket viktigt att ha på bloggen!

2007-10-06 @ 14:17:56
Postat av: Anonym

vet inte, nåt konstigt
gå in på aftonbladet.se och kolla, det var där jag hittade den!

Postat av: Anonym

ursäkta mig. URSÄKTA. Jag har första tjing på det rummet. Eventuellt att Elin kan få låna det när jag inte är närvarande. Om hon frågar snällt. /johanna - den undanknuffade familjemedlemmen

2007-10-06 @ 22:10:51
Postat av: Anonym

Till Johanna. Rummet är ditt,när du kommer.Möjligtvis kan du få dela med Hugo.Puss Mamma

2007-10-07 @ 15:23:13
Postat av: Anonym

hehe, jag tycker mest att det är kul att skryta hela tiden ;)

2007-10-07 @ 16:38:05
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

Det hettar till mellan Johanna och en viss e...

2007-10-08 @ 17:13:10
Postat av: Anonym

Som du vet är jag ju inte lika kool (med k) som dig som har en blogg och grejer. Men, ett stor men. Jag har en bilddagbok! Och den är uppdaterad för en gångs skull. Du kan väl kika in? Puss!

2007-10-08 @ 19:13:48
Postat av: Anonym

jag bokar rummet inför helgen. Om hugo ska närvara får han rakas. Såvida ni inte vill att jag ska få en allergichock. /johanna

2007-10-08 @ 20:04:18

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback