hei där julkatt!

Greys borde dö, hatar det programmet nu anyway så det spelar ingen roll. Hoppas Merran dör så vi slipper henne.. tycker man borde se kinesen lite mer med den logiska förklarningen att hon är kines..
Det märks hur som helst att jag är utråkad.. hade säkert aldrig orkat klaga på något sånt väsentligt annars.
Fast jag mår lite bättre idag faktiskt, orkade mig ner på stan för att hooka upp med malin men som vanligt var jag alldeles för tidigt och tänkte hänga en stund med Marcos som jag träffade på bussen, ett under att han ens ville synas med mig med tanke på hur ful och ofräsh jag var idag, Malin var en sjukling precis som jag så vi var båda väldigt hostiga och äckliga. Vi knarkar även massa näspray.
Mina inköp for today var endast en Lancome mascara som jag hoppas är bra för den är dyr och sedan en kaffe på storken. Nu undrar alla Viola såklart varför vi inte fikade på Barista där vi A L L T I D fikar.


Jag vet inte varför.


Nu ska ja försöka mig på att röka en cigarett.
image310

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU HOE! SNACKA INTE SKIT OM GREYS ANATOMY! :( Mitt favvoprogram! Bölade under hela programmet för att jag Ä L S K A R Meredith så mycket!

2007-10-11 @ 08:19:35
Postat av: Anonym

haha så sant!känner mig en aning sviken dock!!! såg kommentaren över min.. driver hon? (antar att det är en hon för det fleska killar tål inte den serien). men seriöst, är du en hoe? =P

2007-10-16 @ 04:15:25
Postat av: Anonym

Eftersom det är Elhiin som skrev kommentarer kan ja tyvär inte svara om hon driver eller ej. hon är allt bra finurlig:( Och ja jag är en hoe! :D. // Stelliz


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback