Heeeeh.

Mamma kom på någon dum idé att jag skulle plocka upp lite i mitt rum innan vi övningskör.
Ovanligt dumt eftersom jag trivs ganska bra som det är nu, och om exat 10 minuter ska vi åka så jag hinner exat skriva ett blogginlägg samt äta en mandarin och om jag är riktigt effektiv så hinner jag röka med!(OBS min rökning går helt OK, det är första ciggen jag röker idag).

Jag är så jävla arg på gossip girl! Idag såg jag verkligen mitt sista inlägg! Det var när Vanessa kom.
Jag hajjar att allt är annolunda i serien men ursäkta mig, Vanessa var en snaggad,knubbig och blek tjej INTE en het latinobrud med långt hårsvall och bling bling. Fyfan vad frustrerad man blir.

Nu är det bilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaah! Håller meeeed! Var är Jennys megabyst och Miss Waldorf fula man?
Att Vanessa, enligt boken, kommer att snagga sig tvivlar jag på att vi kommer få se.

2007-10-30 @ 15:56:54

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback