Gästbloggare.

hej alla zöta bloggare, aka bloggfans för jag vet att ni avgudar mig! jag ska låta mig ANA blogga today! min första gästbloggare! ENJOOOOOOOOOOOOY!


Japp, Ana Hobbi här, direkt från Gävle. Nu befinner jag mig i Malins lägenhet med en massa fulla tjejer, som petra har beskrivit så utbildar jag mig (som alla andra iranier) så jag får hålla mig nykter ikväll med dessa. *nörd* skriver petra då. Jag kan rapprtera att malin är fullast, fullt föjd av petra och malin 2.

Jag är hur som helst här för att Uppsalaborna tvinga mig, egentligen ville jag chilla i Gävle för jag vill va fett cool (men det är jag inte enligt Petra) men eftersom jag är lätt övertalad kom jag hit: jag ville egentligen gå på BJ(eller brynäsmatchen men vilket som) men det ville ingen annan..

ja ja.

JAG ÄLSKAR UPPSALA OCH SHABBI,MALIN,MALIN & PETRA WOHOOOOOOOOOOOOOOOO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yes! Party on girls! (Jag har fått en ny kompis. Han heter Paul Anka efter Gilemore girls och är en eckorre)

2007-10-06 @ 00:52:27

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback