det räcker nu E!

Jag har en skitbra polare som lyssnar till namnet Elhiin. Hon och jag är typ supertajta och umgås typ jämnt. Och när vi inte ses så typ pratar vi i telefon oftast. Vi har inga andra vänner än oss själva.. människorna som är omkring oss är bara påstådda vänner som egentligen inte gillar oss. Jag och Elhiin gillar bara varandra. Det jag har skrivit är nästan sant.
Iaf, Elhiin har gjort något oförlåtligt. Jättehemskt. Svikit mitt samvete.


Hon har nämligen gått och blivit sjuk.

Jag stryker nu omkring i krokarna. Förvirrad. Ledsen.. Mumlar E's namn om och om igen.
Tänk om hon undviker mig?
 fast varför skulle hon de, vem vill inte hänga med mig lizzom..
Den jävla aset:(.



Ps. Jag har fått en limpa cigg+massa godis. KOLLA VA DU MISSAR ELHIIN!
image301

Kommentarer
Postat av: Anonym

håhå på rosendal !

Postat av: Anonym

Haha, vem har skrivit "håhå på rosendal!" ? Är det den jag tror det är?
Altså, vetdu? Idag är jag liiiite på bättringsvägen! :D. När jag blir frisk lovar jag att du (min enda vän) är den första jag ringer!

2007-10-03 @ 11:52:46
Postat av: Anonym

e <333333333. Okej bra min papi har köpt ålandsciggisar:D kom och kalasa med mig :D:D. CALL ME!

2007-10-03 @ 12:37:15
URL: http://Stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback