dagens gåta

omg! kolla min ögonfärg.. bilden är tagen med min mobil, say what?
Sen när har jag gråa ögon? dom är ju bruna ffs.. sheise..vad kan det bero på?


image306




Brukar ni få dikter av folk ni känner? inte? Får jag iaf!
Grisekorv min grisekorv
du är söt och hatar torv
torv är något jag tror kan bli till stenkol
men det betyder inte att min mage inte är gjord av stål
Grisekorv grisekorv
mitt lilla knippe gammal torv
varför är du bitter
när jag bara 3 cykelminuter ifrån dig sitter?
ska jag komma utanför din dörr och sjunga samba sambero?
eller kanske bara knäcka en sofiero?
jag kan måla dina tånaglar, klia din hårbotten
helt enkelt: jag kan göra ditt liv toppen!
var inte ledsen nu, ryck upp dej
snart är jag frisk och kommer jag, säg ej nej!
Grisekorv grisekorv
min lilla FAVVISKORV (även fast jag inte gillar korv)


Finaste dikten i världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade en likadan upplevelse häromdagen när jag insåg att mina ögon inte längre är bruna, utan blivit gröna. Jag som alltid levt i tron att jag kommer vara evigt brunögd, vilken besvikelse.

Postat av: Anonym

Grönt är rätt hett, jo, kanske jag får vara nöjd. Det kunde ju ha varit värre - de kunde ha blivit röda.

2007-10-04 @ 22:13:02
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför får jag inga kommentarer på min dikt? Jävla cpläsare du har.. Torra invalider..

2007-10-04 @ 22:58:22
Postat av: Anonym

Får blir nästa år för all del, är ett litet barn den här halloween också :( Mina ögon kan man aldrig lita på, det har vilken färg det känner för.. lite spännande :)

2007-10-04 @ 23:15:24
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback