Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Jag vill ha tropisk värme i mitt rum, men just nu liknar det snarare sydpolen. Jag fryser som fan och det är någon familjemedlem som hela tiden envisas som skruva ner värmen i mitt rum.
Jag lever med den bevämligheten att ja har värmeslingor i golv och väggar och jag vill ha den möjligheten att jag kan lägga mig ner naken på golvet och sova om jag känner för mig.

Det finns två alternativ för varför som skruvar ner värmen, antingen;
A) Dom tycker jag är fet och vill att ja ska huttra mig ner 10 kilo
B) Dom vill att jag ska frysa till döds då dom kan ta ut livsförsäkringen och flytta till Maldiverna och dricka kokonötsdrinkar hela dan.

Jag tror jag hatar min familj ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker någon borde uppfinna värmeslingor i skor också!

Postat av: Anonym

Jag tippar på alternativ 2.

2007-12-04 @ 14:06:30

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback