Bara en dag kvar tills fredag

Idag hade jag ett par pumps med en klack på cirka 10-13 cm och jag var ENDÅ kortast.
Jag tycker inte att mina vänner är speciellt långa. dom är väll cirka 170 nått, det säger väll något om hur kort jag egentligen är, jag verkar hur som helst inte se mig riktigt som jag verkligen ser ut eftersom jag på fullaste allvar trodde jag var ungefär i deras längd. Häpp!

Dagen har förövrigt varit rätt spånig och långtråkig.


Det roligaste är att 46% i min klass fick IG på naturkunskapsprovet
 kulturklassen gjorde exakt samma prov men endast 11% fick IG.


Det var rätt kul för när min fröken sa så gjorde Shabbi en liten glädjedans och tjöt av lycka eftersom hon då kände gemenskap med resten av klassen som också skulle berikas med ett IG.

Seriöst. Vi ska bli bäst på klassen på genetik. Seriöst nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns alltid bättre när man kan misslyckas tillsammans i grupp! :P

Postat av: Anonym

Måste skriva att du aldrig har kommenterat min blogg och tydligen inte vet ett skit om vad jag vill blir, för journalist står det inte på profilen. Eftersom att jag tydligen bara villm ha komplimanger borde det väl vara smart att inte skriva "kommentera min blogg!" My GOD!

2007-10-20 @ 11:11:46
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback