att vara eller inte vara cancersjuk

När jag först läste denna tjejs blogg blev tyckte jag synd om henne. Jag blev varken ledsen eller berörd och ja grät verkligen inte som dom flesta(?) läsarna verkade ha gjort. Jag tyckte bara allmänt synd om henne som råkar vara 20 år och kommer att dö i bröstcancer, och jag ska säga er alla att hon hade mig verkligen där, tills hon skrev ut sitt lilla dödsdatum.. sen föll alla bitar på plats.. hennes mamma dog vid förlossningen,hennes laptop fick ett stort virus i september så hon kan lägga ut bilder på sig själv.. Vad hon har gett för svar på att dödshjälp inte är laglig eller varför hon inte står registrerad på ratsit eller birthday vet vi inte. Hon har fått 1500 kommentarer på sitt senaste inlägg. Jag finner det mycket imponerande..

Kan ju även säga att min lust till att köpa rosa bandet inte höjer sig till skyarna direkt, Nej jag vill inte stödja bröstcancer genom att gå omkring med ett rosa band.
Okänslig av mig tycker ni säkert med tanke på att min mamma är cancersjuk men jag hittar något annat sätt att visa mitt stöd va..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst det kanske är bluff, men sanning eller lögn så kanske det väcker en viss tankeställare hos vissa människor som är viktig: vilken sekund som helst kan livet vara över. Och man ska ta tillvara på tiden man har. så spela roll hur trovärdig bloggen är...och om rosabandet har sålt ännu mer, we'll that's just great!

2007-10-10 @ 17:23:24

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback