a young girl should'nt be left alone

Kommer ni ihåg mitt förra inlägg då jag beskrev alla människor omkring mig? Dom utanför min och Elhiins bubbla som påstår sig vara mina vänner?
 ja en av dom är Anahid Hobbi :D.
Hon är den person som är den mest trolig att man hittar utanför ens fönster mittinatten och spanar in när man sover för att dagen efter kontra med det, helst av form med msn namn.
Hon är född 6 december 1988 vilket inte säger mycket för er men för mig gör det det eftersom hon är 4 månader och 1 dag äldre än mig och tog studenten i somras från Lundellska(Ni vet, skolan där alla snobbar och naturfreaks går). Sen chillade hon i Uppsala. Jobbade på ett café där hon åt kakor mest hela dagarna.
Hon blev dock ej fet.

..hur som helst har hon flyttat till iran Gävle nu. Hon pluggar där, vad vet jag inte riktigt men eftersom jag vill gärna att Ana ska vara stereotypen av skjortiranier vill ja lägga en chansning på att hon pluggar Matte E samt lite auostronant fakta lite måfå. När hon växer upp kommer hon troligen bli en tolk eller tandläkare(Alla tandläkare kommer ifrån Iran, min med. Han heter Hamid).

Ana vill nu att jag,Malle och Shabbi ska dra våra lata rumpor upp till Sveriges mest ointressanta stad Gävle för att festa.. the problems is att vi alla är fattiga och istället vill vi få hit Anus till härliga Uppsala för att ta en svängom.
Så vad säger du Ana? Hur låter det? jag hoppas verkligen du accepterar min inbjudan, vill inte ha dig utanför mitt fönster inatt, måste ha min skönhetssömn you know..

image302
ååeh kolla hon saknar mig så mycket att det syns på bilden:(:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN! kan inte sluta tänka på dig du får mig att leee så stort :D ohhh blir så glad.. hahahaaha ja döör.. lol
men iaf .. kmr i helgen :D CALL ME

2007-10-03 @ 00:53:39
Postat av: Anonym

svar: ja avsnitten finns på youtube, sök typ Gossip Girl 1 (1) Det betyder liksom Gossip Girl episode 1 part 1, sen finns det part 2,3,4,5,6. Dom har delat upp det så det inte ska ta så lång tid att ladda.


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback