8 dead boys


Vardagliga saker som stör mig
  • När man känner sig lite kissnödig men skiter i det och går ut för att ta en cigg och lyssna på babyshambles när man inser att man faktiskt är jättekissnödig och inte kan njuta av varken ciggen eller musiken.
  • När man stressar som ett as och glömmer nycklar/mobil/ipod eller dylikt för att kuta till bussen och man missar den, till samma kategori tillhör när man då bestämmer sig för att springa tillbaka för att hämta sakerna men missar då nästa buss igen.
  • När man kommer försent till lektionen och stör mitt i en redovisning och inte hittar någonstans att sitta.
  • När man slutar jättetidigt och verkligen längtar efter det och försvinner snabbt ifrån skolan och kommer hem och tänker fan vad skönt det är att sluta tidigt för att sedan komma på hur utråkad man är och att man är för lat för att hitta på något..
  • Apråpå lat också, när man ligger askönt i soffan och kollar på ett svinbra program och det blir reklam, man ligger alldeles för skönt för att resa sig och man suckar och blir aggro för man vet att man kommer vara utråkad i minst 5 minuter till
  • När man kokat upp kaffe och sedan känner att den är för svag men har inte tid att koka nytt för det alldeles för mkt av ens dyrbara tid
  • När mamma försöker tvinga ut en helig information om ens liv och man försöker med tafatta lögner för att stenåldersdinosaurien ska fatta vinken men inte gör det och fortsätter pressa en på information(såsom hur går skolan, berätta om killen du gillar och dylikt)
  • När man vet att man är världens bästa bilförare men kopplingen vägrar sammarbeta med en
  • Folk som tjaffsar som rosa bandet men inte gör något egentligen, samma sak med Burmagrejen. NOBODY cares om man lallar omkring i rosa eller rött. Vill man verkligen göra nått borde man donera en rejäl dos med kosing till cancerfonden eller liknande. Blä
  • Folk som skriver FÖÖÖRST!!!!! i kommentargrejerna, händer dock aldrig mig men ni fattar om ni läser dom stora bloggarna. Patetisk
  • Folk som frågar varför jag är arg och sur, varför det? Jo för jag råkar se arg och sur ganska ofta. Tjejer tror oftast att jag är en dryg bitch killar tror att jag är tjurig. Att le är fult. Jag vill se mystiskt ut.
  • Att Pete Doherty skaffar en ny modell, Gör mig måttligt irriterad eftersom folk fattar inte vilken underbar man han egentligen är, han är en poet, en legend! Men folk ser bara knarket och alla modellbrydz han hänger med. Folk borde sätta sig ner och lyssna på hans texter. Jag har hajjat att han hamnade i mediavärldens näste när han gängade Kate Moss men det finns hopp kvar..


Förresten köpte jag nya svarta lackpumps idag. Jag hoppas dom överlever..


Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRST!!!!

2007-10-04 @ 20:22:30
Postat av: Anonym

haha okej det där var rätt åt mig :D.

Postat av: Anonym

Håller med dig på alla punkter!

2007-10-04 @ 20:56:27
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

Grisekorv min grisekorv
du är söt och hatar torv
torv är något jag tror kan bli till stenkol
men det betyder inte att min mage inte är gjord av stål
Grisekorv grisekorv
mitt lilla knippe gammal torv
varför är du bitter
när jag bara 3 cykelminuter ifrån dig sitter?
ska jag komma utanför din dörr och sjunga samba sambero?
eller kanske bara knäcka en sofiero?
jag kan måla dina tånaglar, klia din hårbotten
helt enkelt: jag kan göra ditt liv toppen!
var inte ledsen nu, ryck upp dej
snart är jag frisk och kommer jag, säg ej nej!
Grisekorv grisekorv
min lilla FAVVISKORV (även fast jag inte gillar korv)
titta vad jag har åstadkommit i min feberyra :$ (jag tror jag håller på att bli sjukare igen.. uäk)

2007-10-04 @ 21:19:39

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback