25 cigarettes in a chain and I don't usually smoke at all

Idag fyllde min lilla mormor 71 år och det skulle såklart fira med ett stort partaj. Lite synd att min mormor har alzheimer och inte riktigt hajpar grejer med varför hon fick saker och tårta, hon såg rätt onöjd ut men vi antar att hon va trött.. möjligtvis lite moloken för att veckan före hade duden Henry haft 90 års kalas med typ 30 pers. Jada jada, fick hur som helst kontakt med en gammal dam som ville följa med oss hem. Vi snackade bara om ytliga saker med tanke på att dom inte har så mycket annat att säga,skönt för mig som inte riktigt hade lust med några som helst djupa samtal..

Min msn knasar sjukt mkt, Viola påstår att jag är borta från hennes msn.. vi har försökt adda om varandra men inget funkar jag är typ helt gone från hennes msn? jag gillar inte det. Alla borde alltid kunna få tag på mig, speciellt med tanke på att jag är inne på msn 24/7..


..och avslutningsvis en snygg brud såklart!
image308

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback