Who killed bambi? Not I anyway..

Idag när jag satt och övningskörde med pappa satt vi och diskuterade vart jag skulle hålla blicken när jag körde och jag deklarerade stolt att jag skulle hålla utkik runt omkring efter djur eftersom vi körde nära skogen, måste ju  hålla utkik efter mufflonfår och örnar och andra skogsdjur som man kan köra på av misstag.
Sekunden senare kissar jag nästan på mig av rädsla när jag ser två rådjur stå där vid väg kanten.
Jag saknar ner och kör framåt bron där jag gör en u-turn för att köra tillbaka till Ultuna och jag kör saaaakta i 30 och väntar på att dom ska springa över men dom bara står där.. Stirrar på mig och hånar mig för jag är så rädd.
 Dom har säkertligen en plan. Dom vill bli påkörda så jag inte ska få mitt körkort.. dom har hört mig prata i bilen om mufflonfåren och nu hatar dom mig för jag inte har gett dom någon form av uppmärksamhet alls.
 Dom vill att jag ska dö.

Jag kopplade ur och växlade upp och dundrade förbi och kollade efter dom i backspegeln och tänkte Not today motherfuckers. Dom bara kollade efter mig...
Det är sorligt att det ska vara så. Komma här och tro att dom är bättre än mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdå, jag har typ 4% haha :p måste få skryta lite ;) haha, vårat studiebidrag åker efter 15% och varning :p

Postat av: Anonym

Jag har alltid hävdat att rådjur är elaka varelser. Tack, jag känner mig äntligen bekräftad.

2007-11-20 @ 16:46:06
URL: http://e018.blogg.se
Postat av: Anonym

typ, därför att de får de i u-länderna att röka och så har de bara råd med cigaretter och inte med mat osv. Typ de enda jobben i t.ex sydamerika är på tobaksplantage och då blir de som arbetar där beroende av nikotine eller något för att de jobbar med växterna osv.

2007-11-20 @ 17:23:47
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skrev rubriken 'rättelse', därför att jag kände att jag ville rätta "Henrik". Om du nu tycker att jag inte ska bry mig, varför ska jag då bry mig om Dig? Förstår inte riktigt det där.
Var någonstans jag lägger min energi tycker jag att du ska strunta i.
Ha nu en riktigt trevlig kväll!

2007-11-20 @ 20:23:09
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag lackar inte, jag är bara väldigt bestämd när jag vill säga vad jag tycker. Och jag har massvis med saker/personer som har hamnat någonstans mittemellan, det vet du ingenting om. Det är bara det att tydligen får jag nästan inte beskriva någon sådan känsla i kommentarer. Antingen är det arga kommentarer, eller så är det glada kommentarer. Aldrig någon som ifrågasätter, på ett normalt sätt, hur jag tänker kring vissa saker.
Så är det. God natt!

2007-11-21 @ 00:02:05
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahhaa petra du är udnerbar xD

mufflonfår :D

2007-11-21 @ 09:59:53
URL: http://mathildur.blogg.se
Postat av: Anonym

Växlade du inte ner?

2007-11-27 @ 17:13:54
Postat av: Anonym

Växla ner när? jag gjorde ju det när ja körde förbi dom sen växla ja upp när ja skulle åka hem igen?

2007-11-29 @ 08:18:06
URL: http://Stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback