Tisdag morgon och jag lever fortfarande

Idag är jag ledig från skolan, ska förmodligen dra till Ulleråker,Ultuna och Lundellskaskolan området och övningsköra ihjäl lite människor(Dock inte Elin såklart ;). Känner att mitt liv saknar en mening. Det är en timme tills vi ska åka och ja har redan hunnit läst alla mina bloggar samt uppdaterat mig på nyhetsfronten och blivit inbjuden till teamet Daily hunk @ Linné. Jag som inte ens visste att vi hade snygga killar på min skola:(.

Anywho, ni kan ju spana in den
här artikeln. Thats funny because the mulls are stupid anyways. Yiaks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det en jävla skitdag idag? Alla pratar om "hata måndagar" WTF! Tisdgar är ännu värre. Jag vill spy i en bunke..

Postat av: Anonym

okej petra?! var det där en skämtartikel?? jag menar, citat: "Inslaget med Shakira kommer att visas på talibanernas träningsläger för att motivera omogna ungdomar att offra sina liv i självmordsattacker mot det syndiga samhället, skriver regeringsvänliga tidningen Wessa."

where is this world goooiiing?????!!!!! hahahahaha they are cracking me up god damn it!!!!!

2007-11-20 @ 22:45:15

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback