Tacka vet jag Stella..

Alltså, jag och malin kikade in en snabbis på H&M idag och kunde i all världen inte förstå varför folk köade för det där..
Leopard mönstrade jeans? oberserva att HELA jeansen var leopardmönstrade då. Storleken visade att det va 36or men skulle vara förstora för min 6åriga kusin(Och hon är inte en fatchic då).
Sedan var det bara krafs! Zebra färgade trasor som skulle föreställa klänningar av något slag..
Så neeein danke! Ska man köpa klänningar för 1500-3000 kan man lika gärna köpa någon snygg klänning från filippa k eller en riktig cavalli klänning som inte är designat åt HM..

Lite kul var det att den sista som lyckades norpa åt sig en lite halvt genomskinlig leopardklänning var en kvinna i en stor sjal, eller hijab eller vad nu det korekta ordet är. Jag undrar när hon ska använda den? Det var lite gulligt iaf för hon såg så himmla glad ut och det förstår man, även fast jag och Malin dissade kollektionen helt så verkade tydligen alla andra gilla den och ALLT var borta utom en ful bh(?) som var leopardmönstrat(suprise) och även massa jeans.

Nej du Cavalli, jag trodde inte du kunde sjunka lägre i mina ögon efter reklamen du var med i men det kunde du tydligen. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha eller hur , köpa en jävla klänning för 2000 spänn på H&M ? sämst kvalité också .

Postat av: Anonym

hijab kvinnan kan använda dressen framför sin man och i hemmet, eller på en fest med tjejorna :D vetttuu!

2007-11-09 @ 22:31:13

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback