Jag hatar blogg.se

Känner verkligen enormt hat mot blogg.se just nu.
Jag kan inte vara inne och skriva ens ett litet inlägg först det står att jag loggat ut? Kan även inte ens skriva kommentar just för kodgrejen inte syns på min data, antingen är det en hasch-hallis men så vitt jag vet har jag inte inhalerat något olagligt så det måste bara bloggen det är fel på. Jävla skit!

Jag får hålla tummarna att det funkar nu för jag ska nämligen tipsa er om en alldeles underbar blogg,
http://e018.blogg.se ! det är min vackra vän Elhiin som jag talar om ganska ofta i den här bloggen, bättre skribent får ni leta efter! Det var hon som får mig att samla kraft alla gånger jag utryckt mitt ständiga hat mot min blogg och hon är helt enkelt en jättebra människa som jag inte kan leva utan, dock träffas vi lite för sällan just nu, om jag skulle få som jag ville skulle ja typ bo hemma hos henne(Hennes kylskåp är ofta full:D).

En sak som irriterar mig måttligt denna vecka är förresten att vi mogna 3or måste vara med och"fira" att Linné ska vara kvar, inte för att någon i våran klass bryr sig men min rektor fick en snilleblixt och ska införa 3 timmars LEK.
Jag är way to old, Är ju nästan pensionär liksom hur ska jag orka det? Torsdagar brukar vara en bra dag eftersom jag slutar så pass tidigt som 1.

Nu ska vi leka till 4.
till 4
till 4
till 4

Dom har även inte tänkt på dom stackarna som kanske har ett jobb, dom måste lämna in en ledighetslapp.

Dom får inte jobba för dom ska LEKA.


Jag förstår mig inte på världen ibland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för all del sant, det är jävligt sköna jackor :p För övrigt; kan du inte skolka från det eftersom att det inte går på betyg?

Postat av: Anonym

Mitt kylskåp är inte fullt (på mat)
Nej, sa Petra. Kyskåpet är full, påverkad. Eller är det inte det du menar? :P.

Förresten fixade du upp mitt humör ganska regält , var en fett bitter hagga nyss, men nu är jag Superman deluxe!

2007-11-20 @ 09:15:26
URL: http://e018.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback