Hei

Okej folks, anledningen varför jag inte bloggar är inte endast för jag känner att jag är en ointressant fjant utan för att jag även filar på en alldeles ny design. Dock är jag sämst på design, allt jag tar vid blir fult, alla jag kysser blir grodor ja ni get the point..

Idag är jag iaf ledig och ja kan nästan hålla med bloggen hela dan! Utom lite pluggning då och såklart övningskörning men tiden efter det!

Kanske borde medela er om att jag i princip är världens gladaste för snart är det december :D
Jag ska upp varje dag och kolla på julkalendern innan skolan. Gud va bra jag är. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va äre för julkalender i år?

Postat av: Anonym

Härligt :D den är så fin, älskar den!
puss

2007-11-14 @ 18:44:42
URL: http://rnie.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback