Han är helt okej, men det ryktas om att han är sosse

Istället för att beskriva min utekväll kan ja endast säga att jag hade jävligt roligt med två förfester, först en hos Malin i stan där vi hetsdrack vin och öl sedan begav vi oss till Red Room och köpte shotskannor och smet sedan in på Lotus och söp oss redigt dyngraka. Jag hade ju ingen skola men tänkte gå endå ENDAST för Raquels skull men när hon inte svarade i telefon anade jag ugglor i mossen och åkte och spanade in min msn och såg att hon hade skrivit ett offline medelande om att hennes frukansvärda mensvärk skulle hålla henne hemma, och ja delger er denna information endast som en liten hämnd för jag inte fick se lilla Rq idag:(.

Här är den jävla cplista iaf, puss

När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
sätter på vattnet först?
Mest lol, jag sätter på vattnet först såklart.

Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Nej,

Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Ja

Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Ne det låter inte riktigt sunt

Hur gammal ser du ut?
det äldstaär typ 24-25 men oftast mellan 20-23

Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Dani California

Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Ja säkert, fast inget jag kommer ihåg

Vad har du för planer för helgen?
Fira Linas födelsedag och övningsköra. Förhoppningvis träffar jag Elhiin och Raquel(saknar er gubbar)

Har du någonsin smugglat något till Amerika?
ja lite knark då och då, det är mitt fel att alla ungdomar röker marijuana där:(.

Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
Ja, och om han;
Pratar tyska
Eller franska,norska eller finska
Är rik

Bor du i en stad med en idrottsförening?

Jaaa. vi har väll ganska många(?)

Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Ganska många säkert

Har du fler fiender än vänner?
Nej det betvivlar jag, fast det ska väll finnas plats för dom med

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
behövs oftast inte för jag är väldigt finurlig och vad jag än försöker få fram fattar inte folk det, speciellt inte karlar för dom är ju pretty stupid.

Kan du fixa din bil?
Ja borde det men å andra sidan är jag kvinna och ska inte behöva göra sånt

Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Ja? Jag är inte så desperat..

Är du smartare än dina vänner?
Nej men jag är en större allmänvetare möjligtvist, dessutom är jag en besserwisser fast det gäller inte mina vänner. Jag litar på deras intelligens..

Har du suttit i fängelse?
Nej

Borde du ha gjort det?
Nä aldrig, pappa skulle säkert förhindra det endå på nått sätt! :<

Tycker du om lukten av öl?
Har inte tänkt på det

Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Kommer inte ihåg, är nog lite psyko så säkert.

Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Ne men ja borde säkert.

Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
NEJ aldrig! skulle aldrig skada ett djur för pengar (Min jacka räknas inte in det här sammanhanget).

Har du några framtidsplaner?
JA! sjävklart, har min framtid ganska klar :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1: :(.
2: Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
Ja, och om han;
Pratar tyska
Eller franska,norska eller finska
Är rik

JAHAHAHAHAHHA

2007-11-15 @ 22:27:11
Postat av: Anonym

snor den av dig.
vad är det med din jacka?! :o

Postat av: Anonym

Det trodde jag inte om dig :o är det typ canada goose-jackor eller helpälsjackor? menar inte att låta som ett vänsterpack, det förvånade mig bara väldigt mycket.

2007-11-18 @ 00:00:36
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback